upp och ner, ner och upp.

igår var jag ledig. träffade carro och snackade massa. mest skit om donken. det är konstigt vad länge man kan sitta och prata om en sak. hur irriterad man kan vara på en människa. sök aldrig jobb där, det säger jag bara. det är då man blir en tråkig och ledsen människa. och det är en persons fel.

idag så har jag sökt massa nya jobb. finslipat lite på mitt CV. hoppas bara att någon hör av sig. nästa vecka ska jag ta en sväng på stan och dela ut lite till massa olika butiker. måste ha ett nytt jobb till april. och det är inte så långt kvar till dess.

jag känner mig inte riktigt lika tråkig längre. men det kanske har med att göra att jag slutar på donken på tisdag. ska jobba där fredag och lördag natt och sen tisdag morgon. efter det är det carlings som gäller. och träningen ska upp på fötter igen, den bara ska det!

hemma känns det bättre också. men det är ju olika från dag till dag. så man vet ju aldrig hur det känns imorgon igen. 


just nu längtar jag efter en restresa nånstans där det är varmt. men ekonomin säger nej till det. får vänta snällt till sommaren.


emma.

Kommentarer
Postat av: G

skulle bara säga att du har en ny prenumerant här. ses!

2008-02-09 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0