nytt år, nya möjligheter. men vilka ska man välja?

första inlägget. och som sagt, nytt år nya möjligheter. sa upp mig från mcdonalds förra veckan, och jobbar mitt sista pass den 12e februari. ska bli så skönt att lämna in kläderna och aldrig mer behöva sätta min fot innanför kod-dörrarna. inga mer stulna telefoner, servera fulla gäster kl. 3.00 en lördagnatt,  stulna hemnycklar.. och allt annat jag har varit med om under mina 10 månader där.

just nu går mina tankar ganska långt fram i tiden. ska jag bo kvar i halmstad? ska jag flytta hem till mamma och pappa i linköping? ska jag söka sommarjobb i göteborg och bo hos syrran? kommer jag vara singel i sommar, eller kommer allt ordna sig? kan man hitta tillbaka efter att sånt som har hänt händer? funderingarna snurrar runt i mig.

det jag med säkerhet vet är att jag ska få kolla på håkan i april, mando diao i mars och timo i april. ser fram emot alla 3 lika mycket. ska bli bomben som min älskade vän simon hade sagt.
han som jag saknar mer än vad jag har förstått. erik och simon finns i mina tankar dagligen, längtar så tillbaka till somrarna på balkongen.. men dom dagarna har passerat. huset är sålt och vi bor på 3 olika ställen.


ta mig tillbaka, snälla!

// emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0