hemma bra, men borta bäst. tydligen.

Hem 1; Jobbet
Hem 2; Lollo och Josse
Hem 3; Platens Bar
Hem 4; Hemma

finn ett fel? ja, jag ser det också. men av nån anledning så flyr jag alltid från mitt eget. trots att jag verkligen älskar min lägenhet. grymt fin! men det är ju lite ensamt..

och ja, just  nu är jag i Hem nr.2.. pratar lite om hur nice det vore att få vara i fred. utan alla fina kommentarer, mail och sms.. men snart så. bara börja ignorera! honom också..

nehe, nu ska jag nörda lite till vid bilddagboken, har ju hört att man är tuff om man har det. och jag gillar att vara tuff.

kanske tugga nisses tuggummi också? eller nej, så tuff är jag inte än.

emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör bara emma ass, kör över också haha

meh hallå när flyttar du in på riktigt??

2009-05-13 @ 14:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0