memory loss

utgång var det igår. fint, ass. längesen jag var där en onsdag.. sen blev det ju den vanliga avslutningen på kvällen, nere vid butterfly! lite mer suspekt denna gången.
vet inte vad han eller jag håller på med. spec. när vi vet vilken dum ide det är att dra upp det där igen. tur att man har lite pli på sig själv.. vill ju inte ens egentligen. men ibland så försvinner allt runtom och jag glömmer hur allt har varit.
då är det tur att man har vänner som kan se till att man inte gör nåt man inte ska. fatta ångesten idag om jag inte hade vänt ryggen till. memory loss..

nehe, ny dag. stängning! såg precis min lönespec för april. bra skit! mycket bra skit!

sen taggar jag för morgondagens ballonblås och ballonvalv! och för att inte glömma, besöket på Valla. nice!

emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0