bittert.


dags att skriva av mig lite igen. det brukar ju fungera när jag inte mår som jag borde. dom senaste dagarna har varit dagar där inget är som det ska. allt är skit och jag vill bara sova konstant. är så sjukligt bitter. är trött på allt och alla. speciellt alla dessa nollor. och speciellt arbetsledare som inte gör nåt rätt.

lyckades dra mig till mamma och pappa igår. alltid nåt.

allt detta kan bero på att jag ska jobba på brasken idag. stängning. inte ok. varför sa jag ja till den skiten? och sen ska jag tillbaka dit på torsdag också. vill inte ens kolla mctime för att se vilka jag jobbar med. kan lika gärna ta smällen när den kommer sen.

försöker dock peppa lite inför veckan. eftersom jag tog braskens stängningar så är jag ledig på city onsdag och fredag. perfekta dagar att vara ledig. så på onsdag är det dags att bjuda hem andrea på ett glas vitt, dra fram våra halvturbaner och vråla till the voice. det kan bara bli bra.

snälla. inga fler breakdowns innan onsdag. och kan den där jävla mensen försvinna nu? 2,5 vecka är inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0