evil eyes.


nu är det stängningsvecka igen. inte ok. dessutom med andra än mitt egna fina lilla skift. trots att den ena tjatar hål i huvudet på mig och att den andra bara tjatar rent allmänt, så funkar det bra. idag blir det däremot kämpigt.

göteborg. what to do. jag vill bo där. jag har alltid velat bo där. så det är kanske dags att satsa. lämna linkan bakom mig en stund igen. det är dags att tänka över det här ordentligt.

för övrigt är jag så galet trött på brudar. har jag kanske sagt det förr? brudar med evil eyes. rörö hade mycket evil eyes. men liksom. om du nu varit het på honom i 6 månader utan framgång, bli fan inte sur för att jag lyckas på nån timma eller två. eller ge mig inte evil eyes i alla fall. men tack för att du fixade efterfest med öppen bar, bara för att få ligga, det var inte alls uppenbart. nejdå.

ge mig inte evil eyes när jag ska försöka betala min frukost morgonen efter iklädd bandets tisha och med whiskeyröst. dags att ta tag i att du låter som att du svalt en mus när du pratar. hur skulle jag kunna höra att det var 126 du sa. allt jag hör är piip piip piip. och så ögonen då. och det var så lite så att vi tog lunchen hos dig också. varsågod!

att det ska vara så jobbigt att ligga med en av gbgs största slampor.

med risk för att låta positiv. midsommar var crazy. livets värsta bakfylla i måndags. lite ångest här, lite träningsvärk där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0