blandande tankar.


precis. ingen som helst ordning eller logik. bara det som snurrar runt i mitt huvud nu när jag bor ensam igen.

kul att läsa alla gamla inlägg. är mig ganska lik ändå. förutom karlen där i början då. men han är borta. för alltid. och det är så det ska vara.

kan man gymma bort ångest och förvirring?

är jag helt dum i huvudet som faktiskt tänker tanken att det inte bara kan komma dåligt ur det här?

vilken tid skulle jag till tandläkaren imorn?

ska jag måla om i garderoben, eller lägga pengar på annat?

orkar jag min första stängningsvecka? kan micke göra så att det känns lättare kanske?

är hon trevlig för att vara snäll eller för att snoka?

ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig?

eller kanske bara ta en cigg och se om svtplay om har nåt att erbjuda?


emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0