dagen efter och dagen innan.

i går var det ju fest, och det syns ju tydligt i förra inlägget. hemma hos sebbe. kollade på melodifestival och sjöng singstar. avslutade på moon och donken. sen  taxi hem och en lång sovmorgon.

idag har jag haft städ och diskdag här hemma. det var verkligen behövligt.

imorgon kommer han äntligen hem igen. ska bli så skönt att få sova tillsammans igen. och han har också med sig tvn hem. ingen tv har vi haft sen 2 januari, men nu ska jag äntligen få se på våra bästa år och oprah igen!

det ska bli intressant att se hur det känns imorn när han kommer, han har ju varit i väg i en vecka. känns lite som att man får ett besked om vart vi är på väg. det som är lite jobbigt är att jag vet inte själv vad jag vill riktigt. får helt enkelt känna av läget imorn och hoppas på att jag får nån klarhet i det då. det jag vet är att jag älskar honom av hela mitt hjärta, och det är ju alltid nåt.


om två veckor ska jag till linköping och träffa gamla goda vänner. det ser jag fram emot!


emma.

Kommentarer
Postat av: Positiva Gustav

Hej Emma. Jag har precis fått bekräftat varför Danny blev skiftledare istället för dig. Jag ska berätta aaaalllt och lite annat om du vill fika nån gång!

2008-02-18 @ 01:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0