sömnproblem..

kom hem från jobbet för ett tag sen, 4.30 nångång. slapp iallafall att städa idag. skulle sluta mellan 06-07 men fick gå tidigare! men nu är jag fortfarande vaken, kan verkligen inte sova

mina tankar är fortfarande uppe i varv. vet verkligen inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra det. vill vara kvar men å andra sidan så vill jag bara dra. vill inte vara ensam igen, men det är kanske just att vara ensam igen som kan få mig på fötter igen. trots att det skulle ta lång tid.

är inte glad längre, är en ledsen männsika. sjukt tråkigt att vara så tråkig som jag är just nu. tänk om jag kunde ha massa positiva dagar precis som gustav har.

år 2008 började ju på ett sätt hur bra som helst, men just nu känns det som att det kommer att bli det värsta året nånsin. och det har bara gått 26 dagar. vart är jag på väg?

vill bara sova nu, det är det enda jag tycker om just nu. att sova. då behöver man inte fundera så mycket. man bara drömmer sjuka drömmar, som att vi fick en glassmaskin till carlings, bakom kassan bland alla underkläder. tänk om livet kunde vara så roligt, iallafall för en dag.


emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0