titta på fåglarna?

grymt skönt med en ledig dag. känns som att det var ett tag sen.. så idag blir det att fixa sånt som borde fixas, städa lite, laga mat och ett gäng matlådor till helgen. pallar inte mer McD just nu...

sussie var ju hos ett medium igår. frågade lite om mig. jag ska tydligen dra ner tempot, sluta ta på mig alla uppgifter och titta på fåglarna. känns inte riktigt som att det krävdes ett medium får att förstå det. kanske det där med fåglarna då..

4,5 vecka kvar till min semester. den blir verkligen välbehövlig. det blir en förhoppningsvis en avkopplande ovh nyttig semester. vore ju inte fel att få tillbaka min vanliga ansiktsfärg s.a.s. hoppas bara den blir så bra som planerat, och att jag kan få vara i fred lite från alla sköna påhopp och liknande..

sen om man nu är vänner utan benefits, så kanske man ska hålla det på den nivån konstant? fast å andra sidan så är ju det kanske inte lika kul? ja nej jag vet inte.

dags att äta och sen, ja, titta på fåglarna då.

emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0