fredag.


ledig. sol. fredag. och jag sitter inne. precis gått upp. jag pallar verkligen inte med alla människor som är så jävla peppade på vädret. orkar inte se fler statusar på face som är kopplade till vädret.

var på SATC 2 igår, hej besvikelse. amerikanskt, förutsägbart och fördomsfullt. och till råga på allt massa tjejiga tjejer. det här är anledningen till att jag inte går på bio. hatar när folk skrattar på fel ställen. och tro mig, heeela filmen. så jävla kul var det väl inte? och alla fniss när man fick se en naken rumpa. har ni aldrig sett en förut? och är nån förvånad över den hemska amerikaska scenen med kvinnorna i burka i slutet?

micke hade kanske rätt? det hade kanske varit roligare att kasta avföring i ansiktet på varandra? jag hade nog skrattat mer då.

en sväng på harrys igår. karaoke. eller med andra ord 40+are med ed hardy-tishor, slitna jeans, rosa (för korta) klänningar, rosa plastörhängen, tubtopp med rödbränt bröst, solglasögonen på huvudet. ja ni fattar grejen.

tog sista stunden på platens. var nån slags spelning med massa små pojkar. det enda jag kan säga om det är körtjejerna. grabbarna såg helt ok ut, lite tweed, lite gubbkeps, lite väst. lite vintage. och brudarna slog till med den lilla svarta och en blomma i det blonda håret. va liksom?

nog med bullshit för en stund. det är ju trots allt så underbart fint väder! jag drar ner persiennerna, flyttar täcket till soffan och trycker på on.


emma.

ska jag höra av mig eller ligga lågt..?

Kommentarer
Postat av: Andrea

LIGG LÅGT!

2010-06-07 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0