återförenade.

igår kväll hände det. jag fick äntligen titta på tv hemma i min egen soffa igen! och idag har jag tvättat och kollat på tv hittills. och så lär dagen förbli, förutom personalmöte på carlings ikväll.

men så händer det som absolut inte får hända! tv 3 har inte fungerat på hela dagen!! dvs inget våra bästa år, ingen oprah. bara massa ordprogram och tvshop! men nu börjar det ordna upp sig lite. och det är ju tur att discovery finns. 

men om tv3 inte fungerar imorn igen så blir jag arg på riktigt. jag har inte sett på våra bästa år sen december och det snart kommer de avslöja salem stalker. det kan jag ju inte missa!! så håll tummarna åt mig.

just det ja, joakim kom hem igår med. men han stack ganska snabbt. skulle ta en öl med stian. så jag fick en härlig kväll med tvn! idag är han på bianco och jobbar för allra första gången. hoppas att det går bra för honom! det få jag veta ikväll. då är vi hemma båda två och då ska vi prata lite.. får se hur det går.

nu är det dags att byta maskin i tvättstugan och sen lite lunch på det, självklart framför tvn!


emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0