försenad present..

när jag fyllde 18 år så fick jag lite presenter av mina två bästa polare, ina och malin. även kända som inii och mäl. en av presenterna var ett block med vanliga helvita papper i. tanken med den presenten var nog ironisk och jag skulle lära mig att rita, fick tillsammans med blocket en jättestor blyertspenna. typ 40-50 cm lång.

idag när jag skulle säga upp mitt gamla bredband så skulle jag skriva ner det på ett papper och sen faxa iväg det. jag tog fram ett block, skrev på första bladet min fina uppsägning. när jag sen rev av det bladet så hittade jag nåt helt underbart på bladet efter. det var först då jag förstod att det var just det blocket jag nyss skrivit i.

högst upp är det först en liten fin orange sol, sen står det sLem, efter det kommer ett litet grönt får och sen texten "när du ser detta så tänker vi på dig" med rött och sen inii (med blått) mäL (med grönt)


och jag kan aldrig tänka mig att de visste hur mycket den raden betyder för mig just idag när de skrev den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0