8 månader.

det var tydligen 8 månader sen jag skrev här sist.. och det värmer mitt hjärta att mitt sista inlägg handlade om min bästa vän..

tillbaka i linköping är jag. jobbar på donken här. ja, är väl ensam. sen 8 månader tillbaka. harmonisk ibland och rasande ibland. pratar knappt med honom längre. skulle kunna säga att jag är på fötter igen. fast jag ramlar då och då. spelar handboll igen. Div 4, Linköpings Lejon är det som gäller. ska flytta igen. 2a gången sen jag kom hem till linköping. nu blir det 2a i tannefors och johanna+linn. galet men kul.
 
simon bor med vänner i majelden. erik i 3a i valla med emelie. malin har flyttat till helsingborg. ina är sambo med jonte i mjölby. och jag bor just nu på jobbet, hos linn eller johanna. ska bli fiint att ha ett ordentligt hem snart igen.



emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0